Skolelunsj OBUS

Overhalla Frivilligsentral serverer skolelunsj på OBUS hver torsdag til kun kr 30,-

Vi serverer skolelunsj for elever og ansatte på OBUS hver torsdag.
Da serverer vi smøremåltid med brød & knekkebrød, masse forskjellig pålegg, egg og grønnsaker.

Pris er kr 30,- per elev.

Barneskolen (små- og mellomtrinnet) starter sin matpause kl. 11.00, mens ungdomsskolen har matpause kl. 11.30.

Det kan betales kontant under skolelunsjen, eller på forhånd ved å vippse til VIPPS #56390 for hver skolelunsj.
Vi tilbyr halvårsabonnement på skolelunsj. Dette koster kr 480,- per elev, og gjelder alle skolelunsjene i halvåret.

Husk å merke innbetalingen med elevens navn og klasse ved VIPPS-betaling.
NB: Barn under 15 år kan ikke bruke VIPPS til å betale til bedrifter og organisasjoner. 

VELKOMMEN!

2026 © Overhalla Frivilligsentral